Pagina's

Totaal aantal pageviews

2 mei 2012

WOUT SLEURINK GAAT EEN TOONTJE HOGER SPELEN !!

"De voetbalvereniging asv Dronten heeft met Wout Sleurink (47) een overeenkomst gesloten als hoofd jeugdopleiding. Vanaf 1 juli 2012 treedt Wout Sleurink full time in dienst van de grootste sportvereniging van Dronten.
Het bestuur van asv Dronten voert al enkele jaren een gericht beleid om de jeugd afdeling zowel recreatief als prestatiegericht uit te bouwen.
Voorbeelden hiervan zijn de groentjes competitie en de opeenvolgende promoties van de A1 en B1. De ambitie van de vereniging was dit beleid verder te professionaliseren en daarmee de volgende stap te zetten naar een top vereniging in de regio.
Nauwe samenwerking met scholen, de gemeente Dronten en andere sportverenigingen in de regio zijn daarvan voorbeelden.
Maar ook uitbreiding van de voetbalschool, groei meidenvoetbal, inzet van social media en opzet van voetbalkampen zijn speerpunten voor Wout en asv Dronten.
Wout Sleurink, 47 jaar, heeft 13 seizoenen bij asv Dronten gevoetbald in het eerste (10 jaar) en het tweede team. De laatste 17 jaar was Wout werkzaam in recreatiebranche als hoofd administratie. Daarnaast organiseerde Wout vele sportieve en recreatieve evenementen, bijvoorbeeld voor het RonaldMacDonald fonds.
Als trainer was Wout de laatste 10 seizoenen actief bij de A1 van asv Dronten, Reaal Dronten 1, Elburger sc 1 en dit seizoen bij BAS 1. In deze periode is Wout zes keer met zijn teams gepromoveerd".

Aldus het bericht op het ASVD forum!
"KLODDER" wenst Wout Sleurink een welverdiende, en goede toekomst bij zijn "Oude" Nieuwe Club!!
Avatar gebruiker

4 opmerkingen:

  1. mooi gemaakt weer, ik zat er al op te wachten, hahaha. maar ik ben ook echt blij voor Wout, die functie is echt wat voor hem...daar hebben ze echt een goeie aan bij asvDronten. dus ik stap nu ook over, hahaha. al hoop ik natuurlijk wel dat het goed blijft gaan, ook na dit seizoen, met BAS. maar dat komt echt wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Johan Derksen2 mei 2012 om 17:42

    Wout heeft echt de droombaan van zijn hobby , zijn beroep maken.
    SUCCES WOUT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig,kortgeleden, nadat hij me vertelde wat er op zijn werk was voorgevallen schreef ik hem:

    "Misschien dat je over een tijdje blij bent dat het gebeurt is, nieuwe ronde, nieuwe kansen" einde quote!

    Maar ZO snel...
    In "mijn" gedoe stak hij me constant een hart onder de riem, en achter de schermen schreef hij het Bestuur dat men met me moest gaan praten..Dat is een reactie van een Grote Broer L.B...dus ik snap wat je bedoelde!
    Ik WEET dat hij als een vis in het water zal zijn!
    En misschien heeft hij wel eens een poster nodig..wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Johan Derksen3 mei 2012 om 18:44

    EIND GOED ALGOED

    BeantwoordenVerwijderen