Pagina's

Totaal aantal pageviews

4 mei 2012

" MACHO "

4 mei 2012...een Speciale dag !
Behalve de historische waarde die men aan deze dag toekent, is deze dag voor mij, 4 mei, een dag met een persoonlijke, nogal diepe, lading.
Het is de dag waarop ik mijn hond, mijn vriend " MACHO " af heb moeten staan aan de 
"Eeuwige Jachtvelden"...dat kon niet anders!
Je beste Vriend, omdat het "niet meer ging" zijn rust geven, is en blijft een moeilijk punt omdat je je Beste Vriend,normaliter, nooit iets aan doet...maat het kon niet anders..de kwaliteit van zijn leven zou anders onwaardig worden.
Daarom, als een "monumentje" op deze doorgaans lollig bedoelde site, even dit serieuze item.
" MACHO "...vergeten doe ik hem nooit, maar ben blij dat hij Mijn Vriend was!



3 opmerkingen:

  1. Jos, sterkte (al klinkt dat voor sommigen misschien raar bij een huisdier, maar een huisdier is vaak veel meer dan "maar een huisdier") en dit is echt een hele mooie laatste eer. Ook juist goed dat je dit op de site zet, hoeft niet altijd leuk te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel L.B. ik waardeer je woorden!
    Al een jaar of 7, elk jaar op dezelfde dag..liefde kent geen tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nee idd, ik zou hetzelfde hebben als het om 1 van m'n katten zou gaan.

    BeantwoordenVerwijderen