Pagina's

Totaal aantal pageviews

22 apr 2012

DE RODE SCHOENTJES..Reporter Klaas..

 Reporter Klaas » za 21 apr 2012, 18:51
Vanmiddag heeft onze 1e elftal zeer knap met 1 - 1 gelijkgespeeld en het feestje van Blauw Geel een weekje uitgesteld.
Ik had speciaal voor deze gelegenheid mijn rode dansschoentjes aangetrokken.....de rode schoentjes!!!!
Een sterk spelend asv Dronten nam in de 20e minuut met 0 - 1 de leiding via Wesley de Klein.
Helaas konden we niet lang genieten van deze voorsprong want uit een corner kopte bij de 2e paal Blauw Geel speler Bolks de 1 - 1 gelijkmaker binnen. Dit was in de 25e minuut!
Daarna toonde asv Dronten veerkracht en een tomeloze werklust......er stond weer een TEAM in het veld.
De Dronter spelers vochten als leeuwen en gaven achterin weinig meer weg.
Heel af en toe moest Martijn Dekker even in actie komen, maar met name in de 2e helft stond Martijn goed te keepen. Het bleef lang gelijk en in de 60e minuut kwam dan Newzad in de ploeg.
Ik ging alvast oefenen op mijn danspasjes en schreeuwde de longen uit mijn lijf....nog mijn excuses daarvoor Iso 
De beste kans in de 2e helft was voor onze Pimmetje Herrewijn en het scheelde niets.
Alle ogen waren nu op Newzad gericht en warempel.....vlak voor tijd dook Newzad daar plotseling op.
Ik rende al richting de omheining, maar helaas werd zijn poging aangeraakt en ging deze rakelings over.

Wat een middag daar in Ede....ruim 500 toeschouwers kregen geen feestje....maar een ontketend asv Dronten te zien......Wat een strijd en inzet van onze mannen........bijna zelfs de winst nog gegrepen!!!!!!!!!!!! hoeveel wil je er hebben Menne?????

Er stond een team....een hechte eenheid in het veld.......wat ben ik trots op dit 1e.......
Mijn complimenten aan de technische staf en aan alle spelers.......KLASSE JONGENS!!!!!!
Ik doe over 2 weken mijn rode dansschoentjes weer aan.....die hit uit de jaren'90: DE RODE SCHOENTJES!!!!

De Groene Reporter
=======================
 "KLODDER" heeft * RECHTS BIJ DE LINKS* een link gezet naar 
"De Rode Schoentjes"........... uiteraard op YouTube..
Een dutch house classic uit 1992 .. .. a fairytale on acid house ..èèn van de eerste Hollandse House nummers!! 
Voor een wat meer recente " Rode Schoentjes " ga je naar:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRjIAbPagUs&feature=related
 
"KLODDER" zou "KLODDER niet zijn als hij geen adviezen 
heeft en/of hulp bied...

KLAAS: Op  http://www.dansschoenshop.nl/danssneakers-voor-dames--en-heren-vfs-matrix-red kun je ze bestellen...124 Euro en 50 eurocent !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten