Pagina's

Totaal aantal pageviews

18 dec 2012

KIM HOLLAND SPONSORT VOETBALCLUB !!

KIM HOLLAND...DE ZEER RONDBORSTIGE EN TEMPERAMENTVOLLE ONDERNEEMSTER VAN O.A " DE MEIDEN VAN HOLLAND " SPONSORT DE VOETBALVERENIGING R.U.C. UIT UTRECHT !

VANAVOND WAREN DE BEELDEN OP HET POWNEWS TE ZIEN...WAARONDER DE UITREIKING VAN DE GESPONSORDE KLEDING..
MAAR EERST GING ER HEEL WAT KLEDING UIT !

HELAAS ONDENKBAAR BIJ DE MEESTE CLUBS IN DE POLDER, MAAR IN DE 
" GROTE STAD " KENNELIJK GEEN ENKEL PROBLEEM!

EENS KIJKEN WAT ER VIA EEN MAILTJE ALLEMAAL TE BEREIKEN IS VOOR EEN ARMLASTIGE SCHEIDSRECHTER DIE OOK WEL ZO,N TRAININGSPAKJE WIL...
OP EEN LATER MOMENT ZAL DE GEZONDEN MAIL GETOOND WORDEN, EN WIE WEET KOMT ER WEL EEN REACTIE !!
P.S....DE V.V. R.U.C. WERD GELIJK DE "HEETSTE VOETBALCLUB VAN NEDERLAND "

De Mail aan Kim Holland:
Geachte Kim Holland,

Uiteraard zag ik vanavond het POWNEWS met daarin de reportage over de sponsoring van de v.v. R.U.C.....

Ik heb uiteraard een bericht, met tekst, en bijgesloten foto, geplaatst op mijn site: www.klodders.blogspot.nl

Het thema op mijn site:
Voetbal, Babes, wedstrijdposters en Rare Grappen
...op de grens...en er over !

Daarin heb ik onder andere melding gemaakt dat ik een mail aan U ging zenden met de vraag of er wellicht een Trainingspak ( of wat dan ook ) van " De meiden van Holland " in zou kunnen zitten voor deze "armlastige" Scheidsrechter/ Grensrechter.
Uiteraard zullen er wel weer de nodige reacties op komen op de site,dan wel op mijn Facebook,waar het ook vermeld is, maar da,s natuurlijk ook de bedoeling !

Ik ben Scheids- en Grensrechter te Biddinghuizen, en " fluit/vlag " wekelijks, op de zaterdag altijd twee wedstrijden, of meer.

Indien er een reactie van U zou komen,en dat zou geweldig zijn, zal ik deze uiteraard ook plaatsen...want dat is hetgeen ik schreef...en Beloofd is Beloofd !!

Dus de vraag is eigenlijk simpel...
Ik zou het geweldig vinden als U op dit bericht zou reageren....waarbij de vraag die ik stelde natuurlijk wel oprecht en serieus bedoeld is.

Ik alle gezichten al helemaal voor me zie !

Met sportieve groeten,om het netjes te houden..grrrr...

Jos Ripken
www.facebook.com/jos.theboss2
www.klodders.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten