Pagina's

Totaal aantal pageviews

25 mei 2012

EN TOCH IS HET NIET LEUK......

Aan al het goeds komt een einde, zei een wijs mens eens....en als je dat zo ziet, mag je dus stellen dat dit de laatste " KLODDER " is die voor WOUT SLEURINK en zijn BAS 1 gemaakt is....logisch want Wout gaat BAS en BAS 1 verlaten voor een duidelijke positie verbetering...HET IS HEM GEGUND !!
Ik zal zijn visie op Humor missen, maar ook zijn goede adviezen, en geloof me, dat waren er echt wel een paar!
Toch is "KLODDER" gepast trots dat Wout hem vroeg om de " Afscheidswedstrijd " te fluiten, en dat doe ik dan ook met "alle plezier van de wereld ".
In de voetballerij scheiden wegen zich vaker, en is op zich niets bijzonders, maar eerlijk gezegd zal ik daar nooit aan wennen, en dat zegt heel veel over de personen die vertrekken, waaronder uiteraard ook ROB TON....
Dat is me d'r ook èèn...en zeker als BAS 2 scoorde...het was maar goed dat er geen plafond boven het voetbalveld hing...anders zaten er nu gegarandeerd gaten in !!
HEREN, het was me een EER en een GENOEGEN.....waarschijnlijk tot spoedig..hoop ik !!!!

Jos Ripken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten